Tuesday, April 03, 2007

29.03.2007

好久没有写部落格了..因为上网时间少了,加上最近都比较忙..忙上课,功课,做工,补习..每天都有东西做..一天一天都在这样被看似充实的日子中渡过..学校的功课茫然,做工的压力大,在佛堂有愧疚感..唉..差不多每晚恶梦,有一次被吓醒时刚巧是凌晨4.44,还真恐怖..生活那么忙,唯独感情一片空白..有位朋友应该比我更难受吧..那种'新郎结婚,新娘不是我'的心情..唉..

刚拒绝了一个男生..追求我也有一段日子了..他的条件,还蛮不错的..年级轻轻(大我一年而已哦..),就有了间公司(和别人partner啦..),自己赚钱买车,学历高,头脑转得快..若是以投资者的角度来看的话,他,绝对是个不错的资产..哈哈..可怜的他,被我说成那样..很可惜,我并不是一个好的投资者,我拒绝了他..因为..没感觉..是其中的理由..再来,可能他太会做生意了吧..总觉得他的眼神里,带着猜疑,像是我说的跟外面那些生意人那样不可靠..女人的直觉,很准的..不够真,就已经出局了..最不喜欢别人在我面前带面具,而且是那种带那么多层,还在装做若无其事..这样连做朋友也没什么意义吧..唉..还有另一些原因,令我不得不讨厌他..我不否认,我真的开始讨厌他了..能另我讨厌的人实在不多,他真容幸..哈哈..至于他做的那件另我对他'改观'的事..就歪提了吧..想起都觉得恶心,还搞得我有点洁癖了..

另一方面,跟他有传了几封简讯,吃了顿午餐,通了通电话..说实在的,还真要感谢他..事发那晚(上述说的恶心的事),他发了封简讯来,问我好不好..虽然知道他的用意不只这样,(应该是想帮女朋友问减肥方法吧..),还是觉得开心..竟然有人在我心情不好,觉得世界都是肮脏的时候,给了我最真挚(partial)的问候,虽然只是很巧的,我那时很down..还是回了他'我很好'..对他而言,我好不好,不再是重点了,既然是这样,何不说一些更有意义的..他问的问题,我答了..用充满疑问的心情,回答了..聊着聊着,睡着了..因为很累(捐了血..+开心+..18岁的愿望之一噢..),从减肥到电影..很巧的,我们看了同一场电影,有一样的感受..顺便宣传一下,'Bridge to Teribithia'...超好看的..少一点童真的人,就会觉得那套片子没意义了..哈哈..我们都是有童真的..哈哈..

说到捐血,第一次捐血,真的很开心很开心..没有遇见同学说的'懵懂护士',顺利并且以蛮快的速度捐完血(比一起捐的同学们快很多啦..)哈哈..其实蛮怕捐不成的,因为上次那医师啦..说我有轻微贫血..吓得我..平安过关!!哈哈..跟那里当值的护士和FAU members聊得蛮开心的.难忘的的第一次..嘻嘻...+开心+...+满足感+...+累+..

开心之于,也有难过的事啦..就是..不能跟朋友去Pulau Redang..+哭+..真的很想去..没有去过的地方,又有那么多朋友去..竟然不能去..唉..都是爸妈啦..说什么海边不能去...海啸都过了那么久嘛..而且今年运势也不错啊..骗人的..说我去年运不好哪里都不能去..白白乖了一年..今年还不是一样!!..唉..澳门,热浪岛,KK,全都不准去..唉..下次还是先斩后奏好了..嘻嘻..虽然明白他们的心思,不过也关得太紧了吧..唉..不管啦..今年一定要搞好自助旅行..一定要去..哈哈...

快考试了..还有一个月吧..唉..好快..功课都还没开始懂+动...唉..无论如何,加油吧!!哈哈哈... =D

P/S: 考试成绩要出了..+紧张+...
再P/S: 很想再试一次'心动'的感觉..谁可以帮帮我..哈哈..

3 comments:

Piggy Wina said...

DARLING 啊,好久没和你聊天了。也很久没停留在你的BLOG。。终于我有空来你的BLOG读读了.aiyo..i write bek english is better cz type chinese i need alot of time..u rejected a guy?y u din tell me dis story b4 geh?sobsob..nyway,wht decision u hv make u mz take it ok? dun feel regret after dat but i blive my darling wun lidat de..cz she vy gd in makin decision.. dun wry my dear, stil got alot chances to hv bf cz u r stil young so dun wry too much..summore u so gd sure alot of guys go after u..dun b sad cz cnt go redang cz mayb ur parents too wry bout u n de crazy weather..i oso cant go cz so ngam dat dy is my grandma 100days..so hv to go bek n pray..so sad..but next time v stil can go together..ok?so hw is ur result?im sure u do vy well..do take k n all de best..miss u lots n love u

itsuki_cwt said...

darling,

so hapi for ur comment..that guy's story..will tell u when we meet ext time lo..haha..i'm not regreting for it..but felt so lucky..haha..me so bad..keke...

really wish to go redang..haiz..c both of us so cham..nvm la..sure go chance de..hah..tat time i wan go with u can a?..keke...

my result come out liao ler..er..not good la..but yet satisfied..hope this coming final can bet full la..haha..

starting ur sem liao hor..take care ya..staying alone there so far..so can get used to the environment liao la?..haiz..miss ler...

itsuki

Piggy Wina said...

hehe..im ur darling sure wil drop by n read ur blog..cz v hardly get to chat so dis de way to let me noe hw r u lately o so so... rite? ok..so i wil wait for de day 2cum n u tell me all de story..haha,hwever is past jz let it go lo.. u r not bad my darling..dun said urself lidat ok?

sure..u can go redang with me.. noprob geh.. owaz waiting for u 2date me out..wakakaka..v shld go cz it is really a nice place 2 relax n enjoy..find a day v go..mz oo!! wakaka

de result is wht u had do ur best for it..so dun think too much..if not happy den try harder de cumin sem..ok? i blive u can do it de.. u r a gd student n darling..hehe.. si final is around de corner rite? do ur best ya ok? dun too stress..

yup..start first sem in new college n study for 2 weeks d.. so far so gd but at first not use to de life at thr cz last time stay at hostel n now no more..so is abit different d..but now im ok with it..hehe..dun wry ya..nyth i wil call u up for help..so do take k n miss u owaz..muackzz